1. Definiiţi conceptului de marketing socila. Analiza comparată a marketingului social şi a marketingului clasic. 2. Sferele de cuprindere şi specializarea marketingului social. 3. Sferele de cuprindere şi specializarea marketingului politic. 4. Obiectivele de marketing ale organizaţiilor sociale şi politice. 5. Piaţa organizaţiilor sociale. Componente principalele. 6. Piaţa organizaţiilor politice. Componente şi trăsăturile principalele. 7. Definiţia şi particularităţile cercetării de marketing social-politic. 8. Cererea şi oferta pe piaţa organizaţiilor sociale. 9. Trăsăturile specifice ale pieţei sociale. 10. Mediul extern de marketing al organizaţiilor sociale. 11. Mediul extern de marketing al organizaţiilor politice. 12. Aria şi tipologia cercetărilor de marketing social-politic 13. Cercetările calitative în marketingul social-politic. 14. Cercetările cantitative în marketingul social-politic. 15. Strategii de marketing a organizaţiilor sociale. 16. Strategii de marketing electoral în funcţie de stările cererii (Michel Noir). 17. Principale tipuri de imagine a unui candidat (Roger-Gerard Schwartzenberg). 18. Strategii de marketing electoral (C. Florescu). 19. Strategii de marketing electoral (
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Intrebari Marketing social politic Obiect: Marketing Social Politic