Copiute pentru Examen la Etica și cultura afacerilor - Cultura Afacerilor

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Covas Lilia

preview iconExtras din document

1. Cultura organizaţională:concept, evoluţie, trăsăturile caracteristice 2. Tipologia culturii organizaţională 3. Componentele culturii organizaţională : produse artificiale fizice 4. Componentele culturii organizaţională : produsele artificiale de comportament 5. Componentele culturii organizaţională : produsele artificiale verbale 6. Componentele culturii organizaţională : Credinţe, valori şi norme de comportament 7. Componentele culturii organizaţională : Concepţiile de bază 8. Factorii interni de influienţă ai culturii organizaţionale 9. Factorii externi de influienţă ai culturii organizaţionale 10. Necesitatea şi utilitatea diagnosticului culturii organizaţionale 11. Specificul evaluării culturii organizaţionale şi metoda de investigare „Circumplex” 12. Modalităţi de menţinere şi modificare a culturii organizaţionale 13. Conceptul de etica afacerilor. Influienţa eticii asupra performanţelor întreprinderii. 14. Domeniile la care se referă responsabilităţole etice ale firmei şi aspectele implicate. 15. Nivelulrile normelor etice afacerilor 16. Factorii care generează un comportament etic 17. Stadii de dezvoltare morală a unei firme 18. Specificul dilemelor etice 19. Caracteristica standartelor etice 20. Procesul de luare a deciziei etice 21. Acţiuni ce majorează comportamentul etic 22. Responsabilitatea socială a întreprinderii: noţiunea, abordări 23. Conţinutul responsabilităţii socială a firmei: tipurile de responsabilităţi implicate 24. Beneficii ale programelor de responsabilitate socială 25. Procesul de elaborare a programei de responsabilitate socială corporativă 26. Sensibilitatea socială:difinire, clasificarea stakeholdarii 27. Tipurile de programe de răspundere socială: promovarea unei cauze, marketing legat de o cauză 28. Tipurile de programe de răspundere socială: marketing social, acţiuni filantropice 29. Tipurile de programe de răspundere socială: voluntariat în comunitate, practici de afaceri responsabile social 30. Eticheta şi businessul 31. Prezentarea, adresarea, salutarea 32. Cărţile de vizită 33. Eticheta convorbirilor la telefon: regulile cînd se răspunde la telefon 34. Eticheta convorbirilor la telefon: regulile cînd se telefonează 35. Vizita de politeţe 36. Reguli cu privire la organiyarea convorbirilor 37. Tipologia meselor de afaceri: dejunul, prînzul, cina 38. Tipologia meselor de afaceri: coctailul,fourchette-ul ... 57. Caracteristici ale stilului european:scandinav, german 58. Caracteristici ale stilului britanic, francez 59. Caracteristici ale stilului mediteranean, caracteristic ţărilor din estul europii 60. Stilul omului de afaceri din Republica Moldova

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru Examen la Etica și cultura afacerilor Obiect: Cultura Afacerilor