1. Rolul si locul cercetarii consumatorilor in preocuparile marketing 2. Definirea comportament consumat. 3. Dimensiunile comportamentale 4. Comportamentul consumat ca stiinta 5. Interactiunea comport consumat cu alte stiinte 6. Perceptia si utilizarea mecanismului perceptual in strategia de marketing 7. Invatarea si memoria 8. Teoriile in domeniul motivatiei. Metode de cercetare a motivatiei 9. Autoperceptia si valorile personale ca factori determinanti ai comport consumatorului 10. Conceptul de personalitate.Tipuri de cumparatori in functie de personalitate 11. Resursele individuale ale cumparatorilor 12. Stilul de viata al cumparat.Cercetarea stilului de viata al consumatorului 13. Atitudinea si caracteristica ei.Importanta cercetarii atitudinii 14. Metode de evaluare a atitudinii 15.Conceptul de imagine si valoare al marcii. Metode de evaluare a valorii marcii 17. Metode de evaluare si masurare a fidelitatii (consientizarea numelui marcii). Drepturile legate de marca. 18. Calitatea perceputa ca categorie ce determina valoarea capitalizata in marca 19. Studierea imaginii magazinului 20. Conceptul de cultura. Elementele culturii 21. Influenta valorilor culturale asupra comportamentului consumatorului 22. Micro si macro cultura. Dinamismul valorilor culturale 23. Clasele sociale ca factor determinant a comport consumat. Metode de determinare a claselor 24. Grupurile de referinta si apartenenta si influenta lor asupra comport consumat 25. Metode de identificare a persoanelor influente 26. Cultura de consum. Particularitatile formarii si manifestarii culturii de consum in RM 27. Influenta familiei, rolului si statutului social asupra comport de cumparare 28. Etapele procesului decizional de cumparare. Aparitia unei nevoi nesatisfacute 29. Etapele procesului decizional de cumparare. Informarea si identificarea alternativelor de satisfacere a nevoii 30. Etapele procesului decizional de cumparare. Evaluarea alternativelor si alegerea variantei optime de luare a deciziei 31. Luarea deciziei de cumparare.Factorii situationali care influenteaza luarea deciziei de cumparare 32. Comportament post-cumparare. Tipurile deciziilor de cumparare 33. Modelul comport global Marshallian 34. Modelul comport global Freudian 35. Modelul comport global Pavlovian 36. Modelul comport global Veblenian. 37. Particularitatile procesului decisional de cumparare al organizatiilor 38. Etapele procesului decizional de cumparare al cumparat colectivi 39. Modelele comportamentale a organizatiilor 40. Modelul comport Nicosia. Importanta modelarii comportamentului consumat 41. Modelul comport Collat, Engel, Blanccwell. Importanta modelarii comport consum 42. Modelul Haward-Sheth. Importanta modelarii comport consumat 43. Consumerismul ca miscarea sociala 44. Drepturile consumatorilor 45. Critica market si responsabilit social etica de market a intreprinzatorilor
Comentariul tau va fi primul
22:37Fituici: Raspunsuri pentru examen la Comportamentul Consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului