Oferta de servicii a firmelor cuprinde elemente mai mult sau mai puţin definite, iar ca rezultat se pot distinge: 1. produs simplu – concretizat în bun tangibil, existenţa materială a căruia nu presupune necesitatea unu
1. Conceptualizarea şi definirea marketingului serviciilor Marketingul • apare în domeniul bunurilor ca o reacţie faţă de procesul separării tot mai pronunţate a producţiei de consum; • ca rezultat al necesităţii de
Oewiduhejwoiuyhelwaporsuiyhjklw;lkejhfbjkdl;wledkjfhbjdklw;qlwkdjfh
Tema 3: Analiza rentabilității -1- Rentabilitatea rta un indicator al eficientei,care exprima capacitatea intrep-rii de a cistiga profit. Formula de bază a calculului rentabilităţii este:R=(Efect economic si financiar
Nu are descriere.
9. Managementul si stilul de conducere. 10.Stilul democrat. 18. Stilul liberal 20.Stilul de conducere. Stilul autoritar. 11.Robert K.Blake şi Jane S.Mouton – schema stilului de conducere 13.Fred E.Fiedler – modelul