01.Antreprenoriatul-factor de dezvoltare economica 02.Factorii ce contribuie la dezvoltarea antreprenoriatului 03 IMM-forma de baza a activitatii de antreprenoriat 04Concepte de afacere mica utilizate in practica si teorie. Deosebiri si momente commune 05.IMM si rolul acestora in economia contemporana 06.Fenomenul antreprenorial in RM 07.Sustinerea de stat a antreprenoriatului-experienta straina 08.Sustinerea de stat a antreprenoriatului in RM 09.Beneficii si riscuri individuale in antreprenoriat 10.Definirea conceptului de intreprinzator 11.Caracteristicile întreprinzătorului de succes. 12.Profilul întreprinzătorului moldovean. 13.Surse de noi idei de afaceri. 14.Afacere oportuna-concept si necesitatea determinarii oportunitatii. 15.Tehnicile de creativitate aplicate în căutarea noilor idei de afaceri. 16.Metode neformale de evaluare a oportunităţilor de afaceri. 17.Metode formale de evaluare a oportunitatilor de afaceri. 18.SCAMPER – esenţa metodei şi modalitatea aplicării. 19.Cauzele abandonării ideii de afaceri 20.Planul de afaceri – concept şi necesitatea elaborării. 21.Planul de afaceri – Etapele intocmirii 22.Planul de afaceri – recomandatiile privind intocmirea 23.Planul de afaceri – structura si continutul compartimentelor de baza 24.Planul financiar. Pragul de rentabilitate si utilitatea practica a calculului 25.Deschiderea unei noi afaceri – avantaje si dezavantaje 26.Alegerea statutului juridic. Formele organizatorico- juridice de baza 27.Patenta de intreprinzator – alternativa de desfasurare a activitatii de intreprinzator 28.Determinarea denumirii afacerii 29.Finisarea procedurii infiintarii unei afaceri: 30.Licentierea activitatii de antreprenoriat 31.Procurarea unei afaceri-avantajele si dezavantajele. 32.Etapele procesului de cumpărare a afacerii 33.Metode de evaluare a costului afacerii. 34.Franchisingul – evolutia, definitia si tendintele dezvoltarii. 35.Tipuri de franchising 36.Evaluarea sistemului de franchising 37.Contractul de franchising 38.Dezvoltarea franchisingului in RM 40.Alegerea amplasamentului afacerii din domeniul prestarii serviciilor 41.Alegerea amplasamentului. Intreprinderea producatoare 42.Alternative de amplasare – afacerea la domiciliu 43.Evaluarea variantelor de amplasament 44.Incubatorul de afaceri – alternativa de amplasare a noii afaceri 45.Afacerea virtuala 46.Cheltuielile de initiere a afacerii mici 47.Sursele de finantare a unei afaceri 48.Creditul bancar 49.Leasingul 50.Factoringul – avantaje si limite 51.Particularitatile activitatii intreprinzatorului in cadrul afacerii mici 52.Continutul functiilor manageriale in cadrul afacerii mici 53.Afacerea virtual-afacerea secolului 21 54.Analiza SWOT.Fomularea scopul si obiectivele afacerii. 55.Erorile cele mai frecvente in gestiunea unei afaceri mici 56.Motivele incetarii activitatii unei afaceri 57.Continutul functiilor de motivare. 58.Continutul functiilor de planificare ...
heil hitler
13 ani in urmaFituici: Bazele antreprenoriatului. Raspunsuri la intrebarile pentru examen Profesor: Ciumac Ghenadie