Subiecte pentru examen Rezolvate - Cultura organizaţională - Buciuscan Silvia

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Cultura Afacerilor

preview iconExtras din document

1. Cultura organizaţională: concept, evoluţie, elementele de analiză a culturii 2. Tipologia culturii organizaţională 3. Componentele culturii organizaţională : produse artificiale fizice 4. Componentele culturii organizaţională : produsele artificiale de comportament 5. Componentele culturii organizaţională : produsele artificiale verbale 6. Componentele culturii organizaţională : Credinţe, valori şi norme de comportament 7. Componentele culturii organizaţională : Concepţiile de bază 8. Factorii interni de influienţă ai culturii organizaţionale 9. Factorii externi de influienţă ai culturii organizaţionale 10. Necesitatea evaluării culturii organizaţionale 11. Specificul evaluării culturii organizaţionale şi metoda de investigare „Circumplex” 12. Modalităţi de menţinere şi modificare a culturii organizaţionale 13. Conceptul de etica afacerilor. Influienţa eticii asupra performanţelor întreprinderii. 14. Domeniile la care se referă responsabilităţole etice ale firmei şi aspectele implicate. 15. Nivelulrile normelor etice afacerilor 16. Factorii care generează un comportament etic 17. Stadii de dezvoltare morală a unei firme 18. Specificul dilemelor etice 19. Caracteristica standartelor etice 20. Procesul de luare a deciziei etice 21. Acţiuni ce majorează comportamentul etic 22. Responsabilitatea socială a întreprinderii: noţiunea, evolutia 23. Responsabilitatea socială a întreprinderii: abordări 24. Conţinutul responsabilităţii socială a firmei: tipurile de responsabilităţi implicate 25. Argumente pro şi contra responsabilităţii sociale 26. Tipurile de programe de răspundere socială: promovarea unei cauze, marketing legat de o cauză 27. Tipurile de programe de răspundere socială: marketing social, acţiuni filantropice 28. Tipurile de programe de răspundere socială: voluntariat în comunitate, practici de afaceri responsabile social 29. Eticheta şi businessul 30. Prezentarea, adresarea, salutarea 31. Cărţile de vizită 32. Eticheta convorbirilor la telefon: regulile cînd se răspunde la telefon 33. Eticheta convorbirilor la telefon: regulile cînd se telefonează ... 53. Caracteristici ale omului de afaceri american 54. Caracteristici ale stilului asiatic 55. Caracteristici ale stilului arab 56. Caracteristici ale stilului european:scandinav, german 57. Caracteristici ale stilului britanic, francez 58. Caracteristici ale stilului mediteranean, caracteristic ţărilor din estul europii 59. Stilul omului de afaceri din Republica Moldova

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Subiecte pentru examen Rezolvate - Cultura organizaţională Profesor: Buciuscan Silvia