Fituici Belostecinic Grigore

16 din 6

docx Bilete la examenul Marketing

1.Esenta marketingului Esenta mk 1. Existenta celor „4P” – produs, pret, promovare, plasament – acestea formand mixul de mk sau conceptul de mk 2. Philip Kotler – activitate umana orientata in directia satisfacerii ne

docx Fituici pentru examen Marketing - semestrul II

40.) Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative ale pietii: Stabilirea dimensiunilor cantitative ale pietii • Capacitatea piatei efective 1.Volumul vanzarilor 2.Volumul exporturilor 3.Nr. de consumatori

docx Previziuni de mk(Marketing)

Previziuni de marketing 1.Continutul si rolul previziunilor de MK 2.Tipologia metodelor de previziune Previziunea de MK reprezinta o evaluare a evolutiilor posibile ale unui fenomen de piata in anumite conditii p

doc copiute pentru examenul la marketing semestrul II

subiecte rezolvate pentru examenul din semestrul II la marketing.

doc Copiute pentru examen la Marketing [semestrul II]

40) Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative ale pietii 41) Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii de piata 42) 11.Esenta si continutul procesului de segmentare a pietii 44) Cererea

txt Mediul interior al organizatiei. Analiza variabilelor interne ale organizatiei si interdependenta lor.

Organizatia este un sistem creat de oameni cu un mediu interior in care marimile variabile nu-s altceva decit rezultatele care au fost obtinute dupa adoptarea deciziilor manageriale. Marimile de baza ale organizatiei su