Copiute pentru examen la Marketing II - Agrofitotehnie

FITUICIUniversitate AAP Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. Rolul si sfera investigatiilor de piata.Factorii evolutiei pietei. 2. Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative a pietei. 3. Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii pe piata. 4. Esenta si continutul procesului de segmentare a pietei. 5. Cererea de marfuri. Elasticitatea cererii. Metode si tehnici de studiere a cererii de marfuri.Particularitatile cerereii de marfuri in cadrul pietei de bunuri de utilizare productiva. 6. Oferta de marfuri. Directii de studiere a ofertei de marfuri.Particularitatile ofertei in cadrul pietei de bunuri de utilizare productiva. 7. Continutul si rolul previziunii de mk. Metode calitative de previziune. 8. Continutul si rolul previziunilor de mk. Metode cantitative de previziune. 9. Esenta si continutul politicii de mk.Obiective de mk ale intrprinderilor. 10. Strategii si tactici de mk ale intreprinderilor. 11. Esenta conceptului de mk mix 12. Produsul in viziunea de mk.Continutul politicii de produs. 13. Decizii de MK referitoare la gama de produse a intreprinderii 14. Politica de marca a intreprinderii industriale 15. Decizii de mk referitor la ambalajul si etichetarea produselor 16. Ciclul de viata al produsului si rolul lui in luarea deciziilor de MK 17. Procesul de creare a noilor produse ca parte componenta a politicii de produs a intreprinderii industriale. ... 34. Organizarea interna a compartimentului de mk al intr industriale

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru examen la Marketing II Obiect: Agrofitotehnie