Urbanism - Urbanism

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Bulican Adrian

preview iconExtras din document

Generalităţi privind industria hotelieră. 1.1 Definirea termenilor de: industrie a ospitalităţii, industrie hotelieră, unitate de cazare, hotel. OMT-prin industrie a ospitalitatii sunt definite totalitatea organizatiilor, firmelor si institutiilor care ofera ca prim serviciu cazare si alimentatie atit pentru turisti, cat si pentru populatia din zona respectiva, locala. Oxford English Dictionary defineste industria ospitalitatii ca fiind "primirea si gazduirea clientilor, vizitatorilor si strainilor, cu cordialitate si buna reputatie". Din industria ospitalitatii fac parte nu numai mari hoteluri si restaurante, ci si o gama larga de activitati comerciale, cum ar fi: casele de oaspeti, snack-baru-rile si unitatile fast-food. Hotelul- o instituţie comercială concepută pentru a pune la dispoziţia unei clientele itinerante camere sau apartamente mobilate la un preţ per zi. Industria hoteliera-  afaceri ciclica, (la nivel mondial ciclul de viata a unui hotel este de circa 30-40ani)  mare consumatoare de capital(Investitie de 7 mil. euro in primul hotel de 5 stele din Tg. Mures)  puternic concurentiala.(peste 100mii hotele) 1.2 Contextul istoric şi actual al industriei hoteliere. Privita in contextul sau istoric, evolutia industriei hoteliere poate fi divizata in patru perioade, corespunzator dezvoltarii omeniriisi anume:

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Urbanism Obiect: Urbanism