1. Abordări actuale în ştiinţa mărfurilor: conţinutul de bază al merceologiei; obiectivele, sarcinile, principiile şi metodele merceologiei. 2. Concept despre marfă şi valorile de întrebuinţare ale mărfurilor. Categoriile ştiinţifice ale merceologiei. 3. Noţiuni generale privind securitatea generală a produselor. Reglementarea activităţii de plasare pe piaţă a produselor. 4. Noţiuni generale privind cadrul juridic corespunzător desfăşurării activităţilor de comerţ în condiţiile protecţiei vieţii, sănătăţii, securităţii şi intereselor economice ale consumatorilor. Politica de protecţie a consumatorilor pe plan naţional şi internaţional. 12. Defectele mărfurilor: difinirea, clasificarea și caracteristica tipurilor. 22. Noţiuni generale privind activitatea de certificare: tipuri de certificare și certificate. Procedura de certificare a conformităţii calităţii mărfurilor de larg consum. Algoritmul de emitere a certificatului de conformitate şi dreptul de utilizare a mărcii naţionale de conformitate. 23. Esenţa, sarcinile şi tipuri de expertize merceologice. 24. Clasificarea expertizelor marfare și caracteristica tipurilor 25. Mijloacele expertizei marfare: caracteristica lor și utilizare în practică. 26. Metodele expertizei mărfurilor de larg consum: caracteristica lor și utilizare în practică. 27. Genurile expertizei mărfurilor efectuate de către experţii din cadrul Sistemului Expert CCI a R Moldova. 28. Sursele de litigii generatoare de expertize merceologice. Identificarea mărfurilor de larg consum. 29. Ordinea efectuării expertizei mărfurilor în cadrul Sistemului Expert CCI al R Moldova. 30. Perfectarea rezultatelor procedurii de expertiză a mărfurilor de larg consum. 31. Clasificarea mărfurilor nealimentare. 32. Proprietăţile de consum ale mărfurilor nealimentare. 33. Caracteristica generală, clasificarea şi semnificaţia mărfurilor nealimentare de uz casnic în consum. 34. Articolele din sticlă – generalităţi, clasificare, sortiment, calitate, particularităţile expertizei. 35. Mărfuri ceramică – generalităţi, clasificare, sortiment, calitate, particularităţile expertizei. 36. Caracteristica generală, clasificarea şi semnificaţia mărfurilor nealimentare vestimentare în consum. 37. Mărfurile textile – generalităţi, clasificare, sortiment, calitate, particularităţile expertizei. 38. Confecţiile şi tricotajele – generalităţi, clasificare, sortiment, calitate, particularităţile expertizei. 39. Articole de încălţăminte – generalităţi, clasificare, sortiment, calitate, particularităţile expertizei.
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Intrebari merceologie asem Profesor: Spac