Copiute petnru al doilea test la managment - Savga Ghenadie

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Management

preview iconExtras din document

1.Managementul strategic reprezinta un process prin care managerii formuleaza si implementeaza strategii pt optimizarea din punct de vedere strategic a atingerii unui obiectiv, in anumite conditii interne si externe date. Management strategic este procesul prin care conducerea de virf a firmei stabileşte, pe baza anticipării schimbărilor ce se vor produce in cadrul şi in exteriorul acesteia, evoluţia ei pe termen lung şi performanţele pe care le va realiza, asigură formularea riguroasă, aplicarea corespunzătoare şi evaluarea continuă a strategiei stabilite. 2.Misiunea intreprinderii SA “Bucuria” – de a oferi populatiei produse de cofetarie de o calitate inalta in asortiment variat la un pret accesibil. 3.Strategia de MK principalele directi in care firma isi mobilizeaza potentialul sau uman, financiar si material pt a atinge si depasi indicatorii economici programati. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute petnru al doilea test la managment Profesor: Savga Ghenadie