1.Defineste notiunea de MK si caracterizeaza evolutia MK (conceptul de MK,functiile MK,etapele de evolutie,domeniile de specializare a MK) 2. Descrie continutul si rolul mediului de MK al intreprinderii (definitia de mediu de MK, mediu intern si extern). 3.Caracterizeaza piata in viziunea de MK (piata si caile de extindere a pietei, piata produsului si piata intreprinderii). 4.Defineste si analizeaza segmentarea pietei si pozitionarea firmei si ofertei sale pe piata in viziunea de MK. 5.Caracterizeaza continutul cercetarilor de MK si organizarea si desfasurarea cercetarilor de MK (definitia de cercetare de MK, aria cercetarilor de MK, obiectul de studiu de piata, etapele investigarii pietei). 6.Indica si descrie metodele si tehnicile de cercetare si analiza in MK (definitia de cercetare de MK, I-metoda de colectare a inf, II-metoda de analiza a datelor). 7.Defineste conceptul de comportament al consumatorului si analizeaza factorii care influnteaza comportamentul consumatorilor (definitia comportamentului consumatorului, trasaturile comportamentului consumatorului, factorii care determina comportamentul consumatorului). 8.Caracterizeaza procesul decisional de cumparare si particularitatile de cumparare a utilizatorilor organizationali (etapele procesului decizional de cumparare, comportamentul utilizatorilor organizationali-intreprinderi, organizatii de stat,etc). 9.Caracterizeaza conceptul de produs si nivelurile sale, marca si identitatea marcii, mixul produsului al politicii de produs. 10.Explica si descrie procesul de dezvoltare si innoire a produsului, ciclul de viata al produsului, strategiile de produs al politicii de produs. 11.Explica pretul si factorii sai de influenta, procesul elaborarii unei strategii de pret. 12.Explica procedura stabilirii pretului si alternativele strategiei de pret. 13.Caracterizeaza politica de distributie a MK (conceptul de politica de distributie, canalele de distributie, strategiile de distributie). 14.Defineste si caracterizeaza procesul de comunicare si strategiile de promovare (conceptual de politica de comunicare, modelul AIDA, DAGMAR). 15.Explica planificarea promotionala a politicii promotionale (obietivele strategice promotionale, bugetul activitatii promotionale, instrumentele mixului promotional). 16.Caracterizeaza organizarea activitatii de MK (locul activitatii de MK in structura organizatorica a intreprinderilor, structura si atributiile compartimentului de MK, structura interna a compartimentului de MK). 18.Descrie MK hotelier si argumenteaza necesitatea MK hotelier. 19.Caracterizeaza mediul extern al intreprindetii hoteliere (clientele, oferta unitatii cu activitate hoteliera, oferta unitatilor de alimentatie si clasificarea pe categorii de incadrare a mediului extern al intreprinderii). 20.Explica produsul turistic in industria ospitalitatii si functiile hoteliere.
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Marketingul Hotelier - Copiute pentru examen Profesor: Salter Alexandru