Copiute pentru examen la Marketing - Saharneanu Liliana

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

39.Rolul si sfera investitiilor de piata. Factorii evolutiei pietii 40. Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative ale pietii 41.Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii de piata 42.Esenta si continutul procesului de segmentare a pietii. Criterio de segmentare: Segmentarea pietii 43. Esenta strategiilor de MK nediferentiate, diferentiaet si concentrate 44. Cererea de marfuri. Elasticitatea cererii 45.Metode si tehnici de studiere a cererei de marfuri 46.Particularitatile cererii de marfuri in cadrul pietii de bunuri de utilizare productiva 47. Oferta de marfuri. Metode si tehnici de studiere a ofertei de marfuri 48.Particularitatile ofertei in cadrul pietii de bunuri de utilizare productiva ... 100.Compartimentul de mk si locul lui in sistemul organizatoric si de conducere a intreprinderii industriale:

Download
alert iconRaporteaza o eroare
1 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru examen la Marketing Profesor: Saharneanu Liliana