1. Conceptele de „turism” şi „turist” 2. Conceptul şi noţiuni fundamentale din turism 3. Conţinutul şi caracteristicile pieţei turistice. 4. Cererea şi consumul turistic. 5. Particularităţile cererii şi consumului turistic. 6. Sezonalitatea activităţii turistice. 7. Oferta şi producţia turistică. 8. Preţurile produselor turistice. Strategii de prețuri. 9. Forme de turism: structură, caracteristici, interacţiuni. 10. Tipologia călătoriilor. 11. Caracteristicile principalelor forme de turism. 12. Măsurarea circulaţiei turistice şi dificultăţile cunoaşterii fenomenului turistic. 13. Metode de înregistrare a circulaţiei turistice. 14. Indicatori de cuantificare a circulaţiei turistice. 15. Obiectivele atractive ale cadrului natural 16. Formele de relief ca resurse ale cadrului natural 17. Clima ca resursă turistică şi componentele sale 18. Hidrografia ca resursă turistică şi componentele sale 19. Vegetaţia ca resursă turistică şi componentele sale 20. Fauna ca resursă turistică şi componentele sale 21. Peisajele turistice şi tipologia lor 22. Principalele atribute recreative ale obiectivelor de provenienţă antropică. 23. Edificiile istorice şi clasificarea lor. 24. Edificiile religioase şi clasificarea lor. 25. Edificiile culturale şi sportive şi clasificarea lor. 26. Edificiile economice cu funcţie turistică şi clasificarea lor. 27. Monumente, statui, plăci comemorative. 28. Edificiile cu funcţie turistică propriu-zisă. 29. Activități umane cu funcție turistică 30. Elemente componente ale produsului turistic 31. Principalele caracteristici ale produselor turistice: 32. Etapele conceperii unui produs turistic 33. Categorii de produse turistice și caracteristicele lor. 34. Canalele de distribuție ale unui produs turistic. 35. Eficienţa activităţii de cazare 36. Eficienţa activităţii de alimentaţie publică 37. Eficienţa activităţii de transport turistic 38. Eficienţa socială a turismului 39. Conţinutul şi rolul bazei tehnico-materiale 40. Baza tehnico materială specific turistică 41. Baza tehnico-materială generală (infrastructura) 42. Particularităţile bazei tehnico materiale a turismului 43. Mijloacele de cazare 44. Unităţile de alimentaţie publică 45. Investiţiile în turism. Clasificarea investiţiilor 46. Indicatori specifici investiţiilor în turism 47. Particularităţile investiţiilor în turism: 48. Organizaţia Mondială a Turismului. Structură, funcții. 49. Rolul Statului în turism 50. Organizații neguvernamentale în turism. Rolul lor.
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Copiute pentru examen la Economia Turismului Profesor: Rusu Livia