Examen merceologia nealim. III - Merceologia Marfurilor Nealimentare

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Raischi Natalia

preview iconExtras din document

1. Teoria motivațională a lui Maslow – baza conceperii bunurilor de consum. Psihologul american Abraham Maslow a incercat să explice de ce oamenii sunt conduşi in acţiunile lor de anumite nevoi specifice intr-un moment sau altul al vieţii lor. Maslow este de părerea că nevoile fiinţei umane sunt plasate pe o scară ierarhică, pornind de la cele mai presante şi terminand cu cele mai puţin presante. (necesitati fiziologice; nevoile de siguranta; nevoile de iubire si apartenenta; nevoile de stima; nevoi de autorealizare.) 1. Conform teoriei motivationale a lui Mascow prima scara ierarhica a piramidei reprezinta nevoile fiziologice- (hrana, apa, igiena, somn). Acestea se manifesta la orice individ viu din momentul nasterii si pina la deces cu intensitate diferita in anumite perioade de viata. Specific este manifestarea lor periodica inconformitate cu virsta si conditiile ambientale. Se maifesta la toti indivizii.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Examen merceologia nealim. III Obiect: Merceologia Marfurilor Nealimentare