1 Abordari actuale in stiinta marfurilor . Principiile si metodele merceologiei. Merceologia sa dezvoltat si a evoluat ca disciplina cu refexie: 1) comerciala-nu se pot comercializa marfuri ale caror caracteristici intrinseci sau extrinseci nu se cunosc, aceasta fiid determinate in stabilirea serviciior post-vinzare si a valorii de schimb pe piata. 2) Economica-ezolvarea problemelor economice nu poate fi conditioanata numai de factori cantitativi ci si de factori calitativi. 3)Sociala-merceologia are un rol ............. 2. Notiuni generale privind securitatea generala a produselor. Reglementarea activitatii de plasare pe piata a produselor. produs - orice bun material cunoscut sub denumirea de produs, care, inclusiv în cadrul unei prestări de servicii, este destinat consumatorilor sau poate fi utilizat de consumatori în condiţii previzibile, chiar dacă nu le este destinat, şi care este furnizat sau pus la dispoziţie în cadrul unei activităţi comerciale cu titlu oneros sau gratuit, fie că este în stare nouă, este folosit sau recondiţionat..............
Comentariul tau va fi primul
00:43Fituici: Examen Obiect: Merceologia Marfurilor Nealimentare