Copiute pentru Testul nr. 1 la Marketing Social Politic - Marketing Social Politic

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Siscan Ecaterina

preview iconExtras din document

Tema 1: Esenta mk soc-politic Mk social- este proiectarea ,implementarea si controlul programelor de mk care privesc acceptarea unor idei sociale elemente comune intre mk social –mk clasic : orientarea spre piata ,integrarea organizationala, schimbul reciproc avantajos. Diferente mk social – 1 se aplica organizatiilor ,persoanelor ,locurilor ,ideilor,b /s. 2 schimburile nu sunt de regula de natura financiara, 3 finalitatea activitatii este mai complexa iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict de termenul financiar .,4) beneficiile grupurilor tinta nu sunt corelate cel mai adesea cu platile efectuate de acestea. 5)organizatiile sociale se adreseaza in cele mai dese ori unor grupuri tinta cu o putere de cumparare redusa ,ineficienta din punct de vedere economic 6) piata organizatiilor sociale are 2 componente de baza ;relatiile cu grupurile tinta relatia cu subscriptorii. mk clasic : 1 se aplica b/s si o mai mica masura ideilor,2 schimburile sunt de natura financiara, 3finalitatea activitatii este reprezentata in general de sporirea profitului a vinzarilor ,4 beneficiile sunt corelate cu platile facute de consumator,5 intreprinderile se adreseaza segmenturilor de plata profitabile6 piata intreprinderii are o singura componenta :relatii cu clientii. Specializarile mk social : mk educational,cultural sportiv,medical,religios,ecologic,militar. Mk politic - este un ansamblu de teorii si metode de care pot sa se serveasca organizatiile politice si puterile publice atit pt asi defini programele si obiectivele cit si pt a influenta comportamentele consumatorilor. Specializarile mk politic : 1 mk electoral practicat de partide si oameni politici in scopuri electorale. Particularitatle mk elect in raport cu cel politic : obiectivel urmarite sunt mai clar precizate si mai concrete,caracterul discontinuu al activitatilor, mare mobiliare a resurselor umane si utilizarea acestora intro perioada relativ scurta de timp, inclinatia mai mare spre actune ,determinata de existenta unei scadente dat desfasurarii alegerilor.2 mk puterilor publice si administrative: pracicat de ministere ,primarii in scopul asigurarii unui dialog permanent cu cetatenii. 3 mk politic international: practicat de organizatiile publice sau asociatii dintro tara in scopul promovarii imaginii respectivei tari in strainatate. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru Testul nr. 1 la Marketing Social Politic Obiect: Marketing Social Politic