Copiute pentru examen la Marketing [semestrul II] - Marketing Industrial

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Belostecinic Grigore

preview iconExtras din document

40) Metode si tehnici de studiere a dimensiunilor cantitative ale pietii 41) Metode si tehnici de studiere a localizarii activitatii de piata 42) 11.Esenta si continutul procesului de segmentare a pietii 44) Cererea de marfuri. Elasticitatea cererii 51) Metoda ritmului(indicelui)anual de crestere si utulizarea ei in previziunea de MK 45) Metode si tehnici de studiere a cererei de marfuri 43) Esenta strategiilor de MK nediferentiate, diferentiate si concentrate 46) Particularitatile cererii de marfuri in cadrul pietii de bunuri de utilizare productiva: 47) Oferta de marfuri. Metode si tehnici de studiere a ofertei de marfuri 48) Particularitatile ofertei in cadrul pietii de bunuri de utilizare productiva 49) Continutul si rolul previziunilor de MK. Metode calitative de previziune 50) Metoda sporului mediu absolut si utilizarea ei in previziunea de MK ... 101)Organizarea interna a compartimentului de mk al intr industriale

Download
alert iconRaporteaza o eroare
2 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru examen la Marketing [semestrul II] Obiect: Marketing Industrial