Fituici pentru examen la Marketing - Macari

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1. Mk - filosofia crearii(cuceririi), dezvoltarii si dominarii pietei de desfacere 2. Importanta, obiectivele si functiile marketingului 3. Principiile fundamentale ale marketingului si caracteristica lor 4. Mediul de marketing si puterile ce-l caracterizeazä 5. Concurenta: forta principalä a mediului de marketing 6. Studierea pietii si crearea bazei informationale de marketing 7. Metodele de colectare a informatiilor calitative si cantitative si caracteristica lor 8. Elaborarea chestionarului de cercetare a pietii. Etapele elaborärii, prelucrärii si estimärii informatiei colectate. Structura chestionarului. 10. Comportamentul consumatorului si factorii cel caracterizeazä 11. Motivatia de cumpärare si factorii ce determinä luarea deciziei de cumpärare 12. Segmentarea petii si importanta acestea in activitatea de marketing 13. Conceptul, principiile si pasii segmentärii pietii 14. Segmentarea pietii si alegerea pietii tinta 15. Pozitionarea produselor in cadrul pietii si caile de pozitionare 16. Strategia de Mk si factorii ce conditioneaza alegerea aceasta 17. Tipologia strategiilor de Mk si caracteristica acestor 18. Mixul de Mk:conceptul si pricipiile de alegere a componentelor 19. Caracteristica si utilizarea matricei grupului consultativ Boston(GCB) 20. Caile principale de majorare a venitlui si caracteristica lor 21. Pozitia si raitingul firmei in cadrul pietii.Factorii dupa care clientii apreciaza pozitia si ratingul firmei in cadrul pietii. ... 48. Organizarea si gestionarea activitatii de Mk.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Fituici pentru examen la Marketing Profesor: Macari