Examen la Analiza Concurentei si Strategii Concurentiale - Grosu Vladimir

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Analiza Concurentei si Strategii Competitive

preview iconExtras din document

Subiectele pentru examen la disciplina ACSC 1. Misiunea intreprinderii: definire, gradul de detaliere, audienta, unicitatea, elementele definitorii. Misiunea – o descriere detaliată şi clară a scopului de durată care ghidează acţiunile întreprinderii, reflectind crezul, aspiraţiile, valorile şi strategiile sale fundamentale. Definirea misiunii ia in considerare 4 elemente: – Gradul de detaliere (lărgimea); – Audienţa; – Unicitateai; – Orientarea spre piaţă. Elementele misiunii (Philip Kotler): – Istoria firmei; – Preferinţele actuale ale proprietarilor şi ale conducerii; – Conjunctura pieţei; – Resursele organizaţiei; – Capacităţile sale specifice.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Examen la Analiza Concurentei si Strategii Concurentiale Profesor: Grosu Vladimir