Copiute pentru testul nr. 2 la MKI Marketing International - Grosu Vladimir

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing International

preview iconExtras din document

Produs- o sumă de satisfacţii sau utilităţi pe care le primeşte cumpărătorul(formă, culoare, gust, miros, etc. Atributele fizice- creează funcţia principală a produsului Atributele psihologice-măresc satisfacţia cumpărătorului în diferite culturi 4 alternative în politica de produs : vânzarea produsului fără nici o modificare; modificarea produselor potrivit specificului diferitor ţări elaborarea produselor noi pentru pieţele străine; introducerea unui produs global (toate diferenţele). Standardizare-oferirea aceluiaşi produs atât în ţară, cât şi în străinătate Adaptare- modificarea produsului pentru satisfacerea unor cerinţe specifice Standardizare (reducerea costurilor): 1)producţie de masă 2)economii la cercetare-dezvoltare 3)economii la cheltuielile de MK 9)competiţia 10)mobilitatea consumatorului 11)imaginea ţării de origine 12)recuperarea investiţiilor Adaptare (orientare spre consumator): 1)condiţii de utilizare 2)cultura ţării 3)venitul pe locuitor 4)evoluţia istorică firmei 5)gradul de urbanizare 6)creativitatea personalului ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru testul nr. 2 la MKI Marketing International Profesor: Grosu Vladimir