Raspunsuri la examen la comportamentul consumatorului - Comportamentul Consumatorului

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. Rolul si locul cercetarii consumatorilor in preocuparile marketing 2. Definirea comportament consumat 3. Dimensiunile comportamentale 4. Comportamentul consumat ca stiinta 5. Interactiunea comport consumat cu alte stiinte 6. Perceptia si utilizarea mecanismului perceptual in strategia de market 7. Invatarea si memoria 8. Teoriile in domeniul motivatiei. Metode de cercetare a motivatiei 9. Autoperceptia si valorile personale ca factori determinanti ai comport consum 10. Conceptul de personalitate. Tipuri de cumparat in functie de personalit 11. Resursele individuale ale cumparat 12. Stilul de viata al cumparat. Cercetarea stilului de viata al consumat 13. Atitudinea si caracterist ei. Importanta cercetarii atitudinii 14. Metode de evaluare a atitudinii 15. Coceptul de imagine si valoare al marcii. Metode de evaluare a valorii marcii 16. Fidelitatea fata de marca. Tipuri de fidelitate 17. Metode de evaluare si masurare a fidelitatii (consientizarea numelui marcii). Drepturile legate de marca 18. Calitatea perceputa ca categorie ce determina valoarea capitalizata in marca 19. Studierea imaginii magazinului 20. Conceptul de cultura. Elementele culturii 21. Influenta valorilor culturale asupra comport consumat 22. Micro si macro cultura. Dinamismul valorilor culturale 23. Clasele sociale ca factor determinant a comport consumat. Metode de determinare a claselor 24. Grupurile de referinta si apartenenta si influenta lor asupra comport consumat 25. Metode de identificare a persoanelor influente 26. Cultura de consum. Particularitatile formarii si manifestarii culturii de consum in RM 27. Influenta familiei, rolului si statutului social asupra comport de cumparare ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Raspunsuri la examen la comportamentul consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului