Examen la Comportamentul consumatorului - Comportamentul Consumatorului

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. Rolul si locul cercetarii comportomentului consumatorului in preocuparile marketingului. 2. Definirea comportamentului consumatorului 3. Dimensiunile comportamentale 4. Comportamentul consum. Ca stiinta 5. Metode de cercetare a comportament.consum 6. Interactiunea comporta.consum cu alte stiinte 7. Perceptia si utilizarea mecanismulului perceptual in strategia de mk 8. Invatare si memoria ca determinant ai comport.consum. 9. Teoriile in domeniul motivatiei.Metode de cercetare a motivatiei. 10. Autoperceptia si influenta acesteia asupra luarii deciziei de cumparare. 11. Valorile personale ca factori determinanti ai comport.consum. 12. Conceptul de personalitate.Tipuri de cumparatori in functie de personalitate. 13. Resursele individuale ale cumparatorilor. 14. Stil de viata al cumparatorului 15. Metodele de cercetare a stilului de viata 16. Atitudini si caracteristicile ei.Importanta cercetarii atitudinii 17. Metode de evaluare a atitudinii 18. Conceputul de imagine si valoare al marcii.Met.de evaluare a valorii marcii. 19. Fidelitatea fata de marca.Tipuri de cumparatori in functie de fidelitate 20. Metode de evaluare si masurarea fidelitatii (constientizarea num,marcii).Drepturile legate de marca Calitatea perceputa ca categorie ce determina valoarea capitalizata in marca 21. Studierea imaginea magazinului 22. Conceptul de cultura.Elementele culturii si impactul acestora asupra deciziei de cumparare. 23. Influenta valorilor culturale asupra comportamentului consumatorului. 24. Micro-Macrocultura.Dinamismul valorilor culturale si tendintele de consum 25. Clasele sociale ca factor determinant al comportamentului consumatorului.Metode de determinare a claselor sociale. 26. Grupurile de referinta si apartenenta si influenta lor asupra comportamentului consumat. 27. Metode de indentificare a persoanelor influente si impactul acestora asupra comportamentului de cumparare 28. Cultura de consum.Particularitatile formarii si manifestarii culturii de consum in RM 29. Influenta familiei,rolului si statutul social asupra comportamet, consumat 30. Fact.economici ca determinanti ai comportamentului consumat 31. Fact.demografici ca determinant ai comportamt,consum 32. Etapele procesului decisional de cumparare.Aparitia unei nevoi necunoscute 33. Etapele procesului decisional de cumparare.Informarea si identificarea alternativelor de satisfacere a nevoii 34. Etapele procesului decizional de cumparare.Evaluarea alternativelor si alegere variantei optime de luare a deciziei 35. Etapele procesului decizional de cumparare.Luarea deciziei de cumparare.Fact.situtionali care influentiaza luarea deciziei de cumparare. 36. Etapele procesului decizional de cumparare.Comportamentul post-cumparare.Tipurile deciziilor de cumparare. 37. Modelul comport global Marshallian Modelul comport global Freudian Modelul comport global Pavlovian 38. Modelul comport global Veblenian ... 50. Critica Mk si responsabilitatea scoail-etica de Mk a intreprinzatorilor

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Examen la Comportamentul consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului