Copiute pentru Examen la Comportamentul Consumatorului - Comportamentul Consumatorului

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. Rolul si locul cercetarii consumatorilor in preocuparile marketing 2. Definirea comportament consumat 3. Dimensiunile comportamentale 4. Comportamentul consumat ca stiinta 5. Interactiunea comport consumat cu alte stiinte 6. Perceptia si utilizarea mecanismului perceptual in strategia de market 7. Invatarea si memoria 8. Teoriile in domeniul motivatiei. Metode de cercetare a motivatiei 9. Autoperceptia si valorile personale ca factori determinanti ai comport consum 10. Conceptul de personalitate. Tipuri de cumparat in functie de personalit 11. Resursele individuale ale cumparat 12. Stilul de viata al cumparat. Cercetarea stilului de viata al consumat 13. Atitudinea si caracterist ei. Importanta cercetarii atitudinii 14. Metode de evaluare a atitudinii 15. Conceptul de imagine si valoare al marcii. Metode de evaluare a valorii marcii 16. Fidelitatea fata de marca. Tipuri de fidelitate 17. Metode de evaluare si masurare a fidelitatii (consientizarea numelui marcii). Drepturile legate de marca 18. Calitatea perceputa ca categorie ce determina valoarea capitalizata in marca 19. Studierea imaginii magazinului 20. Conceptul de cultura. Elementele culturii 21. Influenta valorilor culturale asupra comport consumat 22. Micro si macro cultura. Dinamismul valorilor culturale 23. Clasele sociale ca factor determinant a comport consumat. Metode de determinare a claselor 24. Grupurile de referinta si apartenenta si influenta lor asupra comport consumat 25. Metode de identificare a persoanelor influente 26. Cultura de consum. Particularitatile formarii si manifestarii culturii de consum in RM 27. Influenta familiei, rolului si statutului social asupra comport de cumparare 28. Etapele procesului decizional de cumparare. Aparitia unei nevoi nesatisfacute 29. Etapele procesului decizional de cumparare. Informarea si identificarea alternativelor de satisfacere a nevoii 30. Etapele procesului decizional de cumparare. Evaluarea alternativelor si alegerea variantei optime de luare a deciziei 31. Luarea deciziei de cumparare. Factorii situationali care influenteaza luarea deciziei de cumparare 32. Comportament post-cumparare. Tipurile deciziilor de cumparare 33. Modelul comport global Marshallian 34. Modelul comport global Freudian 35. Modelul comport global Pavlovian 36. Modelul comport global Veblenian 37. Particularitatile procesului decizional de cumparare al organizatiilor 38. Etapele procesului decizional de cumparare al 39. Modelele comportamentale a organizatiilor 40. Modelul comport Nicosia. Importanta modelarii comportamentului consumat 41. Modelul comport Collat, Engel, Blanccwell. Importanta modelarii comp cons 42. Modelul Haward-Sheth. Importanta modelarii comport consumat 43. Consumerismul ca miscare sociala 44. Drepturile consumat 45. Critica market si responsabilit social-etica de market a intreprinzatorilor 46. Metode de cercetare a comport consumat 47. Factorii econ si factorii demografici ca determinanti ai comport consumat

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru Examen la Comportamentul Consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului