Copiute la disciplina Comportamentul Consumatorului - Comportamentul Consumatorului

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. Rolul si locul cercetarii consumatorilor in preocuparile marketing 2. Definirea comportament consumat 3. Dimensiunile comportamentale 4. Comportamentul consumat ca stiinta 5. Interactiunea comport consumat cu alte stiinte 6. Perceptia si utilizarea mecanismului perceptual in strategia de market 7. Invatarea si memoria 8. Teoriile in domeniul motivatiei. Metode de cercetare a motivatiei 9. Autoperceptia si valorile personale ca factori determinanti ai comport consum 10. Conceptul de personalitate. Tipuri de cumparat in functie de personalit 11. Resursele individuale ale cumparat 12. Stilul de viata al cumparat. Cercetarea stilului de viata al consumat 13. Atitudinea si caracterist ei. Importanta cercetarii atitudinii 14. Metode de evaluare a atitudinii 15. Coceptul de imagine si valoare al marcii. Metode de evaluare a valorii marcii ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute la disciplina Comportamentul Consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului