Copiute Examen Comportamentul Consumatorului - Comportamentul Consumatorului

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Chiriac Lilia

preview iconExtras din document

1. Rolul si locul cercetarii consumatorilor in preocuparile marketing Principiul general al mk : “Orientarea spre client” presupune studierea nu numai a aspectelor cantitative, dar si a dimensiunilor comportamentale, aspectelor calitative, si anume: a motivatiei, mecanismului perceptual, tipului de personalitate a cumparat, sist de valori, a atitudinii, stil de viata si altor factori ce influenteaza decizia de cumparare. Informatia obtinuta in urma cercet comport consumat permite intreprinzat sa elaboreze produse cu caracteristici percepute mai bine de catre consumatori, sa le ofere valori superioare ce conduc la o satisfactie mai inalta si permit mentinerea unor clienti loiali. Comport consumat ocupa un loc principal in cercet de market, si in ultimele decenii se mentioneaza cresterea importantei acestuia. Ca domeniu distinct de cercet apare la inc sec XX, anii ’60, separindu-se de cercet psiho-sociala.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute Examen Comportamentul Consumatorului Obiect: Comportamentul Consumatorului