1. Aparitia si dezvoltarea marketingului 2. Esenta marketingului 3. Domeniile si specializarea marketingului 4. Continutul si rolul mediului de marketing al intreprinderii 5. Micromediul de marketing si factorii care il formeaza 6. Macromediul de marketing al intreprinderii 7. Continutul si tipologia pietei 8. Sfera si continutul pietei intreprinderii. Piata intreprinderii si piata produsului 9. Dimensiunile si caile de extindere a pietei 10. Continutul, domeniile si tipologia cercetarilor de marketing 11. Organizarea si desfasurarea cercetarilor de marketing 12. Metode si tehnici de cercetare in marketing 13. Investigarea surselor secundare de informatii 14. Sondajul de opinie ca metoda de obtinere a informatiei primare 15. Observarea ca metoda de obtinere a informatiei primare 16. Experimentul ca metoda de obtinere a informatiei primare 17. Comportamentul consumatorului si factorii care il determina 18. Factorii economici, demografici si culturali ca determinanti ai comportamentului consumatorului 19. Factorii psihologici ca determinanti ai comportamentului consumatorului 20. Factorii sociali ca determinanti ai comportamentului consumatorului 21. Factorii personali ca determinanti ai comportamentului consumatorului 22. Etapele procesului decizional de cumparare. Identificarea nevoii nesatisfacute 23. Etapele procesului decizional de cumparare. Cautarea informatiei si identificarea alternativelor 24. Etapele procesului decizional de cumparare. Evaluarea alternativelor 25. Etapele procesului decizional de cumparare. Alegerea alternativei si adoptarea deciziei de cumparare 26. Etapele procesului decizional de cumparare. Comportamentul post-cumparare 27. Conceptia generala despre segmentarea pietei 28. Alegerea criteriilor de segmentare 29. Alegerea pietei-tinta 30. Pizitionarea pe piata 31. Produsul in viziune de marketing 32. Continutul politicii de produs 33. Procesul de creare si lansare a noilor produse pe piata 34. Ciclul de viata al produsului 35. Continutul si rolul distributiei. Fluxuri economice generate de distributie 36. Dimensiunile si categoriile canalelor de distributie 37. Distributia fizica si alternativele strategice de realizare a ei 38. Continutul activitatii de comunicare si promovare a intreprinderii 39. Structura mixului promotional a intreprinderii 40. Fundamentarea strategiei promotionale. Metode de elaborare a bugetului promotional 41. Alternative strategice in realizarea politicii promotionale a intreprinderii 42. Esenta politicii de pret. Corelatia dintre pret si celelalte componente ale mixului de marketing. 43. Factorii considerati in stabilirea preturilor 44. Procedura elaborarii politicii de pret 45. Strategii posibile in stabilirea preturilor. Variatii ale preturilor
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Subiecte si Raspunsuri pentru Examen - Marketing Profesor: Chiriac