1. Sistemul informaNional de marketing (SIMK): noNiune i structura 2. Sistemul inregistrarilor interne - ca parte componenta a SIMK 3. Sistemul de supraveghere a pieNei - ca parte componenta a SIMK 4. Sistemul cercetarilor de marketing - ca parte componenta a SIMK 5. Sistemul cercetarilor de marketing: aria cercetarilor de marketing 6. Tipologia firmelor de cercetare de marketing 7. Identificarea i definirea problemei cercetarii - ca etapa a procesului cercetarii de marketing 8. Fixarea obiectivelor i formularea ipotezelor cercetarii de marketing - ca etape ale procesului cercetarii de marketing 9. Alegerea metodei de colectare a datelor - ca etapa a procesului cercetarii de marketing 10. Selectarea tipului de cercetare - ca etapa a procesului cercetarii de marketing 11. Elaborarea planului cercetarii - ca etapa a procesului cercetarii de marketing 12. Analiza cantitativa a datelor in procesul cercetarii de marketing 13. Analiza calitativa a datelor in procesul cercetarii de marketing 14. Formularea concluziilor i raportarea rezultatelor ca etape ale procesului cercetarii de marketing 15. Documentarea ca metoda de cercetare: definiNia, avantaje i dezavantaje 16. Caracteristica surselor de informaNii secundare interne 17. Caracteristica surselor de informaNii secundare externe 18. Observarea ca metoda de cercetare in marketing: definiNie, tipologie 19. Observarea cu mijloace tehnice ca metoda de cercetare in marketing 20. Observarea personala ca metoda de cercetare in marketing 21. Simularea ca metoda de cercetare in marketing 22. Sondajul si chestionarul. Clasificarea chestionarelor 23. Tipurile de intrebari utilizate in elaborarea chestionarelor. 24. Etapele i metodologia procesului de elaborare si aplicare a chestionarelor 25. Experimentul ca metoda de cercetare: noNiune, schema generala 26. Experimentul ca metoda de cercetare – varianta normala 27. Masurarea si scalarea. Tipurile de scale 28. Metodele de scalare in marketing 29. Elementele conceptuale ale eantionarii 30. Reprezentativitatea eantionului i erorile de eantionare 31. Delimitarea colectivitaNii generale 32. Tipurile de scheme de eantionare. 33. Testarea conceptului de produs i a produselor noi in cercetarea de marketing 34. Metode de testare a pieNei pentru bunurile de larg consum si de consum productiv 35. Fundamentarea preNului de maximizare a profitului 36. Metode de estimare a valorii percepute 37. Impactul VEC (valorii economice la consumator) asupra valorii percepute 38. Aplicarea teoriei deciziei in evaluarea reacNiilor probabile ale concurenNei la o preconizata reducere a preNului 39. Cercetarea adaptarii corespunzatoare a unui sistem de distribuNie existent ...
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Subiecte Examen Cercetari de Matketing Obiect: Cercetari de Marketing