Copiute pentru examen la cercetari de marketing - Cercetari de Marketing

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Golovco Vasile

preview iconExtras din document

1. Sistemul informational de marketing: notiune si structură 2. Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3. Sistemul de supraveghere a pietei - ca parte componenta a SIM 4. Sistemul cercetărilor de marketing - ca parte componenta a SIM 5. Sistemul cercetărilor de marketing: aria cercetărilor de marketing 6. Organizarea cercetărilor de marketing în întreprinderi 7. Identificarea si definirea problemei cercetării - ca etapă a procesului cercetării de marketing 8. Fixarea obiectivelor si formularea ipotezelor cercetării de marketing - ca etape ale procesului cercetării de marketing 9. Alegerea metodei de colectare a datelor - ca etapă a procesului cercetării de marketing 10. Selectarea tipului de cercetare - ca etapă a procesului cercetării de marketing 11. Elaborarea planului cercetării - ca etapă a procesului cercetării de marketing 12. Analiza cantitativă a datelor în procesul cercetării de marketing 13. Analiza calitativă a datelor în procesul cercetării de marketing 14. Formularea concluziilor si raportarea rezultatelor ca etape ale procesului cercetării de marketing 15. Documentarea ca metodă de cercetare: definitia, avantaje si dezavantaje 16. Caracteristica surselor de informatii secundare interne 17. Caracteristica surselor de informatii secundare externe 18. Observarea ca metodă de cercetare în marketing: definitie, tipologie 19. Observarea cu mijloace tehnice ca metodă de cercetare în marketing 20. Observarea personală ca metodă de cercetare în marketing 21. Simularea ca metodă de cercetare în marketing 22. Sondajul si chestionarul. Clasificarea chestionarelor 23. tipurile de intrebari utilizate în elaborarea chestionarelor 24. Etapele si metodologia procesului de elaborare si aplicare a chestionarelor 25. Experimentul ca metodă de cercetare: notiune, schema generală 26. Experimentul ca metodă de cercetare – varianta normală 27. Măsurarea si scalarea. tipurile de scale 28. Metodele de scalare in marketing 29. Elementele conceptuale ale esantionării 30. Reprezentativitatea esantionului si erorile de esantionare 31. Delimitarea colectivitătii generale 32. Tipurile de scheme de esantionare 33. Testarea conceptului de produs si a produselor noi în cercetarea de marketing 34. Metode de testare a pietei pentru bunurile de larg consum si de consum productive 35. Fundamentarea pretului de maximizare a profitului 36. Metode de estimare a valorii percepute ... 42. Evaluarea eficientei publicitătii: Analiza efectului de comunicare 43. Evaluarea eficientei publicitătii: Analiza efectului asupra vânzărilor 44. Măsurarea si analiza satisfactiei consumatorului, studiul preferintelor consumatorului 45. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute pentru examen la cercetari de marketing Obiect: Cercetari de Marketing