Cercetari de Marketing - Copiute pentru examen - Cercetari de Marketing

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Golovco Vasile

preview iconExtras din document

1. Sistemul informaţional de marketing (SIM): noţiune şi structură 2. Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3. Sistemul de supraveghere a pieţei - ca parte componenta a SIM. Sistemul cercetărilor de marketing - ca parte componenta a SIM 4. Sistemul cercetărilor de marketing: aria cercetărilor de marketing 5. Organizarea cercetărilor de marketing în întreprinderi. Tipologia firmelor de cercetare. 6. Identificarea şi definirea problemei cercetării - ca etapă a procesului cercetării de marketing 7. Fixarea obiectivelor şi formularea ipotezelor cercetării de marketing - ca etape ale procesului cercetării de marketing 8. Alegerea metodei de colectare a datelor - ca etapă a procesului cercetării de marketing 9. Selectarea tipului de cercetare - ca etapă a procesului cercetării de marketing 10. Elaborarea planului cercetării - ca etapă a procesului cercetării de marketing 11. Analiza cantitativă a datelor în procesul cercetării de marketing 12. Analiza calitativă a datelor în procesul cercetării de marketing 13. Formularea concluziilor şi raportarea rezultatelor ca etape ale procesului cercetării de marketing 14. Documentarea ca metodă de cercetare: definiţia, avantaje şi dezavantaje 15. Caracteristica surselor de informaţii secundare interne 16. Caracteristica surselor de informaţii secundare externe. Observarea ca metodă de cercetare în marketing: definiţie, tipologie. 17. Observarea cu mijloace tehnice ca metodă de cercetare în marketing 18. Observarea personală ca metodă de cercetare în marketing ... 45. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Cercetari de Marketing - Copiute pentru examen Obiect: Cercetari de Marketing