Politici de marketing curs sem 2 - Axente Stela

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Tema 7 .Politici de mk Prin politica de mk ,avind ca nucleu strategia de piata intreprinderea isi defineste pozitita sa fata de probemele,produsului,pietii,distributiei si promovarii.Politica de mk incorporeaza un set de strategii adecvate conditiilor in care intreprinderea isi desfasoara activitatea. Strategia reprezinta unul din mijloacele cu ajutorul carora factorii de conducere isi indeplinesc atributiille pe care le au de a a conduce activitatea intreprinderii. Strategiile de mk-desemneaza liniile definitorii ale etitudinii si conduitei intreprinderii in vederea atingerii anumitor obiective. In stabilirea obiectivelor trebuie sa se tina cont de urmatoatele momenete mai importante: 1.marea lor diversitate ,trebuie sa se tina cont de resursele ce urmeaza a fi folosite. 2.Stabilirea obiectivelor

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Politici de marketing curs sem 2 Profesor: Axente Stela