Cursuri Universitatea Agrara de Stat din Moldova

115 din 349

docx Macroeconomia ca ştiinţă

Una din cele mai cunoscute definiţii date economiei este cea a lui Alfred Marshall, potrivit căruia „Economia este un studiu al omenirii în ocupaţiile ei obişnuite de viaţă”. Aceste ocupaţii obişnuite ale oamenilor pot f

pdf Structura şi dezvoltarea competenţelor

Structura şi dezvoltarea competenţelor

pdf Contabilitatea in agricultura

Dfhjkjhkjkhkjhgkhjhgjgh

docx Piata monetara.

Piaţa monetară reprezintă locul unde au loc tranzacţiile cu moneda (se vând şi se cumpără banii), unde se confruntă cererea şi oferta agregată de monedă. Obiectul tranzacţiei pe piaţa monetară îl constituie moneda în num

docx CATEDRA

docx Tipuri de piete concurentiale

Hvhgh hj iopokn uihioknhgb uihiknguj

doc Factorii de productie

Rtdty hhioj ghuigtx uytguj gtfyuihuj

pdf Plan de conturi

Jhsdfjis lesjtiod xkdjgfkd

ppt Curs de lectii marketingul serviciilor

Gtfhk gjyuhkil hyki8lopl ---------------------------------------------------

pdf Contabilitatea afacerilor comerciale

Contabilitatea afacerilor comerciale

doc Analiza Rentabilității

1. Noţiunea de rentabilitate, indicatorii şi metoda de calcul 2. Analiza rentabilităţii producţiei 3. Analiza rentabilităţii activelor 4. Analiza rentabilităţii capitalului propriu 5. Analiza rentabilităţii capitalul

doc Noțiunea de negociere și importanța ei în afaceri

În viaţă, ca şi în afaceri, ai parte de ceea ce negociezi nu de ceea ce meriti. Ce înseamnă a negocia? A negocia înseamnă a duce tratative cu cineva; a discuta pentru a ajunge la o înţelegere; a mijloci, a intermedia

doc Esenţa economică şi necesitatea asigurării în perioada actuală

1. Necesitatea existenţei şi practicării asigurărilor împotriva calamităţilor naturii şi accidentelor 2. Conţinutul juridic, economic şi financiar al asigurărilor. 3. Reasigurarea şi rolul ei în activitatea de asigurar

pdf Tehnici promotionale

INTRODUCERE Modulul 1 – TEHNICILE PROMOŢIONALE ŞI COMUNICAREA DE MARKETING A FIRMEI 1.1. PROMOVAREA – PARTE A MIXULUI DE MARKETING 1.2. COMUNICAREA PROMOŢIONALĂ 1.3. STRATEGIA DE PROMOVARE Modulul 2 – MIXUL PROMOŢIONAL

doc MANAGEMENTUL APROVIZIONARII

1.Managementul aprovizionarii-reprezinta activitatea prin care se asigura elem materiale si tehnice necesare productiei,in volumul si structura care sa permita realizarea obiectivelor cu costuri minime si profit cat mai