Cursuri la Turism

115 din 47

docx Statistica

Coordonate) ü Vom studia functia de productie in raport de cei doi factori de productie fundamentali: L (forta de munca) si K (capitalul). Se considera ca, in conditiile contemporane, N (natura) este complet dizolv

ppt Politica de Produs

Politica De produs la disciplina Turism International

ppt Politica de Pret

Despre Politica de pret aplicata in turism

doc Tema6 turism international, BA

Tema 6 turism international, BA

doc Tema 5 turism international, BA

Tema 5 turism international, BA

doc Tema 4 turism international, BA

Tema 4 turism international, BA

docx Tema 1 turism international, BA

Tema 1 turism international, BA

doc Strategia de dezvoltare a turismului

Recolta bănească a Republicii Moldova” Introducere Capitolul I. Descrierea situaţiei 1.1. Indicatori de dezvoltare a turismului la scară internaţională 1.2. Turismul ca ramură a economiei naţionale 1.3.

docx Asigurarea in turism

Elementele tehnice ale asigurarii Asiguratorul este o persoana juridica care in schimbul primelor de asigurare incasate de la asigurati isi asuma raspunderea de a acoperi pagubele produse bunurilor asigurate, prin plata

docx Program de animatie

Program de animatie pentru copii • Îndeletniciri manuale pentru a dezvolta creativitatea • Programe cu muzică și cîntece pentru descoperirea micilor talente • Dansuri populare pentru cultura mișcării • Jocuri pli

docx Publicitatea în turism

CAPITOLUL I Publicitatea în turism: concept și particularități Dificultăţile apărute în valorificarea patrimoniului turistic şi îndeosebi în folosirea integrală a capacităţilor de transport şi a celor hotelier

doc Comunicarea manageriala

Comunicarea manageriala – continut, context, relatie Comunicarea este un proces de transmitere a informatiilor, sub forma mesajelor simbolice, între doua sau mai multe persoane, unele cu statut de emitator, altele cu s

doc Politica de Produs

1. Conceptul de produs în optica de marketing Produsul, spune Philip Kotler reprezintă tot ce poate fi oferit pe piaţă, astfel încât să fie recunoscut, cumpărat sau consumat pentru a satisface o necesitate. Noţiunea

doc POLITICA DE PREŢ

Preţul este singura componentă a mixului de marketing care aduce venit, celelalte variabile - proiectarea şi realizarea produsului, promovarea lui în scopul informării consumatorilor despre existenţa şi caracteristicile

doc Turismul in spatiul urban

TURISMUL IN SPATIUL URBAN Pornind de la faptul ca dezvoltarea economica si socio-culturala a oraselor s-a reflectat in arhitectura acestora, si ca orasele, privite ca centre economice si culturale, sunt detinatoarele un