PRODUSUL TURISTIC Concept Majoritatea specialiştilor definesc produsul prin ceea ce oferă unuia sau mai multor clienţi. În această viziune el reprezintă un ansamblu de elemente tangibile şi intangibile care procură an
Pretul unui produs turistic
Tema la tot agenti economici in turism
TIPURI DE PRODUSE TURISTICE TEMA LA TOT
TEMA DE CURS NR 2 LA TOT
Tema de curs la tehnologia operatiunilor turistice ,livia rusu
Proiect Comercializarea si promovarea produselor turistice
1. Tour-operatorii pe piaţa produselor turistice . 2. Produse turistice oferite de tour-operatori. Strategii de vînzare ale tour-operatorilor 3. Concepte şi tipologie. agenţiei de turism. 4. Structura şi operaţiunile
1. Produsul turistic. Continut, caracteristici generale 2. Clasificarea produselor turistice 3. Etapele conceperii unui produs turistic 4. Sezonalitatea produsului turistic
1. Industria turistică în cadrul industriei ospitalităţii. 2. Agenţii economici din turism. 3. Realizarea sistemului logistic în cadrul industriei turistice.
Facilitati & Servicii Camere Oferte Speciale Spa & Fitness Conferinte Harta Activitati Orizont 35 Contact
I.Analiza literaturii de specialitate privind modalităţile de valorificare a turismului în plan teritorial. 1.1. Potenţialul turistic al Republicii Moldova în teritoriu 1.2 Principiile de gestionar