MARKETING SOCIAL-POLITIC Prof.univ.dr. Răzvan ZAHARIA Catedra de Marketing, ASE Bucureşti Conţinutul cursului: 1. Marketingul clasic şi aspecte sociale ale dezvoltării sale intensive 2. Particularită
Capitolul nr. 2. Particularităţile marketingului social 2.1. Definiţia marketingului social 2.2. Sfera de cuprindere a marketingului social 2.3. Demersuri adoptate de organizaţiile sociale 2.4. Demersul marketingului s
Manual mk social politic
1. Marketingul clasic şi aspecte sociale ale dezvoltării sale intensive 2. Particularităţile marketingului social 3. Particularităţile marketingului politic 4. Apariţia şi dezvoltarea marketingului social-politic 5. Medi
La fel ca in cazul multor delimitari conceptuale din sfera de cuprindere a marketingului, problema determinarii momentului aparitiei marketingului social-politic nu este atat de simpla cum ar parea la prima vedere. Daca,
Politica de preţ 13.1. Locul politicii de preţ în mixul de marketing al întreprinderii Preţul se găseşte într-o relaţie strânsă cu produsul, fiind una dintre componentele acorporale ale acestuia. În această calitat
Conţinutul politicii de distribuţie Cea de-a treia componentă a mixului de marketing, politica de distribuţie, vizează direcţionarea produselor, prin cele mai adecvate şi eficiente mijloace, de la producător la consum
Politica de produs politica de pret politica de distributie
SPOTURILE de publicitate-clasificare la diferite partide. linkuri si caracterizarea lor
Team 6 mk social politic