În centrul modelului de afaceri al unei companii ar trebui să se afle inovaţia ce remodelează afacerea. Acest lucru presupune nu numai inventarea de produse şi servicii noi, ci mai degrabă abilitatea de a transforma în m
1. ANALIZA INOVĂRII ŞI REFLECTAREA EI ÎN EFICIENŢA ECONOMICĂLA NIVELUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII INOVATIVE 1.1 Inovarea tehnologică 1. 1.1 Concepte şi definiţii asociate inovării 1.1.2. Concepte şi definiţii as
Segmentarea pieţei consumatorilor industriali şi poziţionarea pe un segment de piaţă 6.1 Bazele segmentarii pietelor industriale: posibilitati de segmentare 6.2 Organizarea procesului de segmentare 6.3 Pozitionarea
Identificarea punctelor tari şi slabe, a oportunităţilor şi riscurilor Identificarea punctelor tari şi slabe Identificarea punctelor tari şi a punctelor slabe este rezultatul analizei mediului intern al companiei i
Acest document prezintăorientări referitoare la modul în care Comisia evaluează concentrările în care întreprinderile respective acționeazăpe piețe relevante distincte. În prezentul document, aceste concentrări vor fi nu
4.1 Conţinutul, domeniile şi tipologia cercetărilor de marketing. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor de marketing. 4.2 Metode şi tehnici de cercetare în marketing. Investigarea surselor secundare. Metode de cerceta
The Data Encryption Standard (DES) is a block cipher that uses shared secret encryption. It was selected by the National Bureau of Standards as an official Federal Information Processing Standard (FIPS) for the United St