Mediul de marketing al companiei McDonald - Marketing

CURSUniversitate ASEM Profesor Saharneanu Liliana

preview iconExtras din document

Prezentarea companiei McDonald’s Resursele umane II. Mediul extern al intreprinderii (componente): Concluzii: Analiza SWOT a firmei McDonald’s Pentru orice intreprindere, cunoasterea si analiza mediului ambiant , a fizionomiei si mecanismului sau de functionare reprezinta punctul de unde incepe identificarea oportunitatilor, dar si a pericolelor, a amenintarilor ce se prefigureaza la adresa sa. De aceea se impune cu necesitatea cunoasterii continutului si a cerintelor mediului, precum si a modificarilor cantitative si calitative care apar in sfera lui, chiar anticiparea evolutiei viitoare a mediului, astfel incit intrprinderea sa se poata adapta la noua sa structura. Mediul de marketing cuprinde totalitatea factorilor care pot influenta asupra activitatii intreprinderii si asupra carora acesta nu poate exercita un control. Ph. Kotler si B. dubois au definit mediul de marketing astfel : ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
1 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Mediul de marketing al companiei McDonald Obiect: Marketing