Cursuri la Marketing International

115 din 81

pdf Marketing international

1. Factorii care influenţează determinarea preţurilor 2. Obiectivele de determinare a preţurilor internaţionale 3. Metode de determinare a preţurilor

docx Marketing International Tema 3

Tema 3 – Cercetarea în marketingul internațional 3.1. Sfera de cuprindere a cercetărilor în marketingul internațional 3.2. Procesul de cercetare în marketingul internațional 3.3. Tehnici de cercetare in marketingul

docx Marketing International Tema2

Tema 2 – Evaluarea mediului în marketingul internațional 2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal international

pdf Tema 6 la marketing international

Tema 6 la marketing international, structurata

pdf Promovarea tema 8

8.1. Corelația dintre logistică și promovare

pdf Tema 3

3.1. Sfera de cuprindere a cercetărilor în marketingul internațional 3.2. Procesul de cercetare în marketingul internațional 3.3. Tehnici de cercetare in marketingul internațional

pdf TEMA 2

2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional

pdf Tema 1

Tema 11.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului in

doc Mk INTERNATIONAL

Marketing International

jpg Tema 8 la marketing international

Tema politica de pret la mk international. Grosu. din brosura lui

pdf Distributia

Distributia produsele in Mk Internat.

pdf Carte la marketing international

pdf Tema 1 Concept

Mk international tema

docx Subiecte examen Mk International

1. Esența conceptului de marketing international. Marketingul international apare atunci cind se identifică o oportunitate de a face profit prin satisfacerea nevoilor utilizatorilor sau potentialilor utilizatori ai prod

docx Portofoliu

Eff essgssv sefsfs sefesgrggrd grdhsr