conceptul si rolul preveziuni de marketing...metode de preveziune marketing
1. Repere istorice 2. Funcţiile bǎncilor centrale 2.1 Funcţia de emisiune. 2.2 Funcţia de bancǎ a statului 2.3 Funcţia de bancǎ a bǎncilor. 2.4 Funcţia de centru valutar. 2.5 Funcţia prudenţialǎ şi disciplinarǎ
Întreprinderea este un sistem deschis cu o funcţionare complexă şi care necesită luarea continuă de decizii. În economia de piaţă, întreprinderea se află permanent în dubla ipostază: - de ofertant – pe piaţa bunurilo
SUBSTANTIVUL Genul Pluralul substantivelor Substantive colective Substantive compuse Formele diminutive şi augmentative PRONUMELE Pronumele subiect Lei / Tu Conjunctive Pronouns Personal Object Pronouns Prepos
20.1 Obiectul şi agenţii pieţei monetare 20.2 Cererea şi oferta de monedă 20.3 Dobânda 20.4 Piaţa monetară şi politica monetară în România