Tema 1 preturi si tarife
Examen- Preturi si tarife .Varianta 9.Gumovschi Ana
Examen- Preturi si tarife .Varianta 6.Gumovschi Ana
Examen- Preturi si tarife .Varianta 5.Gumovschi Ana
Examen- Preturi si tarife .Varianta 1.Gumovschi Ana
/ / / / / / / / / / / /
// / /yhyh h yh y hy h / / / / / /
/ / / / / / / / / ////?
SPECIFICUL DETERMINĂRII PREŢURILOR ÎN COMERŢ. PREŢURILE PRODUSELOR IMPORTATE. PARTICULARITĂŢILE FORMĂRII PREŢURILOR LA PRODUSELE AGRICOLE, LA PAMÂNT ŞI RESURSE NATURALE. PREŢURILE ÎN CONSTRUCŢII-MONTAJ. TARIFELE – PA
1. LIBERALIZAREA PREŢURILOR ÎN R. MOLDOVA. 2. NECESITATEA CONTROLULUI PREŢURILOR ŞI TARIFELOR DIN PARTEA STATULUI. ORGANELE CU DREPT DE DECIZIE ÎN DOMENIUL FORMĂRII PREŢURILOR. 3. METODELE DIRECTE DE REGLEMENTARE A PRE
1. METODELE DE DETERMINARE A PREŢULUI ÎN BAZA COSTULUI. 2. FUNDAMENTAREA PREŢURILOR ÎN BAZA CORELAŢIEI PARAMETRILOR COST-VOLUM-PROFIT. 3. DIMENSIONAREA PREŢULUI ÎN BAZA CERERII. 4. CORELAREA PREŢURILOR PRODUSELOR N
1. Clasificarea şi caracteristica tipurilor de piaţă. 2. Particularităţile formării preţurilor în condiţiile concurenţei perfecte. 3. Particularităţile formării preţurilor în condiţiile monopolului absolut. 4. P
Definiţia marketingului susţinută de Asociaţia de Marketing din SUA: MARKETINGUL cuprinde procesul de planificare şi realizare a: ideilor referitoare la produse şi servicii; politicii de preţ; promovării produs
REGLEMENTAREA DE STAT Scopurile principale a reglementării procesului formării preţurilor se concretizează în: -neadmiterea majorărilor inflaţioniste a preţurilor, a creşterii preţurilor la materie primă şi resurse ene
..........................................................................................