TEMA: INTRODUCERE ÎN STUDIUL DREPTULUI PENAL Dreptul penal – ramură a dreptului a) Noţiunea dreptului penal Omenirea, în decursul istoriei sale, a parcurs etape interesante prin prisma evoluţiei fenomenului criminalit
Tema 2 – Evaluarea mediului în marketingul internațional 2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal international
8.1. Corelația dintre logistică și promovare
2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional
Tema 11.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului in
Mk international tema
SEGMENTARE ŞI POZIŢIONARE – INSTRUMENTE GENERICE ALE MARKETINGULUI STRATEGIC Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. VG, ASEM, 2011 DEFINIŢIA SEGMENTĂRII fracţionarea, stratificarea cumpărătorilor din cadru
Tema 4 Segmentarea Pietelor Intle
Tema 5 Selectarea Pietelor Internationale
Conceptul MKI Marketingul international
Tema 1 – Marketingul internaţional, un concept multidimensional 1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în ma
3.1. Sfera de cuprindere a cercetărilor în marketingul internațional 3.2. Procesul de cercetare în marketingul internațional 3.3. Tehnici de cercetare in marketingul internațional
2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional
1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului internaţional
1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului internaţional