Cursuri Grosu Vladimir

115 din 28

docx Conspecte la dr.penal, partea generala

TEMA: INTRODUCERE ÎN STUDIUL DREPTULUI PENAL Dreptul penal – ramură a dreptului a) Noţiunea dreptului penal Omenirea, în decursul istoriei sale, a parcurs etape interesante prin prisma evoluţiei fenomenului criminalit

docx Marketing International Tema2

Tema 2 – Evaluarea mediului în marketingul internațional 2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal international

pdf Promovarea tema 8

8.1. Corelația dintre logistică și promovare

pdf TEMA 2

2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional

pdf Tema 1

Tema 11.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului in

pdf Tema 1 Concept

Mk international tema

pdf Tema 5, Analiza competitivitatii

SEGMENTARE ŞI POZIŢIONARE – INSTRUMENTE GENERICE ALE MARKETINGULUI STRATEGIC Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. VG, ASEM, 2011 DEFINIŢIA SEGMENTĂRII fracţionarea, stratificarea cumpărătorilor din cadru

pdf Tema 4 Segmentarea Pietelor Intle

Tema 4 Segmentarea Pietelor Intle

pdf Tema 5 Selectarea Pietelor Internationale

Tema 5 Selectarea Pietelor Internationale

pdf Conceptul MKI

Conceptul MKI Marketingul international

pdf Tema 1 "Concept" Marketing International Vladimir Grosu

Tema 1 – Marketingul internaţional, un concept multidimensional 1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în ma

pdf Cercetarea în marketingul internațional

3.1. Sfera de cuprindere a cercetărilor în marketingul internațional 3.2. Procesul de cercetare în marketingul internațional 3.3. Tehnici de cercetare in marketingul internațional

pdf Evaluarea mediului în marketingul internațional

2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional

pdf Marketingul internaţional, un concept multidimensional

1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului internaţional

pdf Marketingul internaţional, un concept multidimensional

1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului internaţional