Acest document contine intrebari cu referire la telefoanele mobile
Fiecare firmă caută modalități eficiente de a direcţiona fluxul informaţiilor de marketing către managerii de profil. Pentru aceasta sunt analizate, mai întâi, nevoile de informaţii ale acestora, în funcţie de care se el
PDF curs tema 6 comportamentul consumatorului
Tema 4 cercetari de marketing
Tema : Studierea comportamentului consumatorului 1. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 2. Studiul preferinţelor consumatorului 3. Măsurarea şi analiza satisfacţiei c
1. STUDIEREA PRODUSULUI 1.1. Testarea conceptului de produs Ideile atrăgătoare trebuie transformate în concepte de produs apte de a fi supuse testării. Trebuie să facem deosebire între ideea de produs, conceptul de prod
SCALAREA ŞI EŞANTIONAREA ÎN CERCETARILE DE MARKETING I. Masurarea si scalarea în cercetarile de marketing 1. Măsurarea si scalarea. Tipurile de scale. 2. Metodele de scalare in marketing. --- 1 --- Masurarea si scala
Tema 1. CONCEPTUL SI COMPONENTELE UNUI SISTEM INFORMAŢIONAL DE MARKETING Fiecare firmă trebuie să direcţioneze fluxul informaţiilor de marketing către managerii săi de marketing. Companiile analizează nevoile de informaţ
TEMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul şi
Testarea parametrică T și Z Testele statistice pot fi clasificate pornind de la mai multe criterii: Criteriul parametric şi neparametric – criteriul unilateral sau bilateral Un test este neparametric, dacă: – vari
TEMA 2 Crosstab este un tip de analiza: – Bivariată sau multivariată: examinează concomitent 2 sau mai multe variabile (spre deosebire de cea univariată – câte 1 variabilă) – Variabilele examinate sunt categoriale
Frecvența distribuției În cazul unei distributii simple a frecventei sunt necesari urmatorii pasi: – Se cauta valorile extreme din șirul de date (valoarea cea mai mare și cea mai mica); – Se scriu toate valorile cupri
TEMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul ş
TEMA 2. ETAPELE CERCETĂRII DE MARKETING Cercetarea de marketing presupune parcurgerea mai multor etape succesive: • Identificarea şi definirea problemei de cercetat; • Fixarea obiectivelor cercetării; • Formularea ip
Sistemul informational de marketing si sistemul cercetarilor de marketing