Cursuri Golovco Vasile

115 din 63

doc Chsetionar pentru cercetari de marketing

Acest document contine intrebari cu referire la telefoanele mobile

pdf Cercetar de marketing

Fiecare firmă caută modalități eficiente de a direcţiona fluxul informaţiilor de marketing către managerii de profil. Pentru aceasta sunt analizate, mai întâi, nevoile de informaţii ale acestora, în funcţie de care se el

pdf Studierea comportamentului consumatorului

PDF curs tema 6 comportamentul consumatorului

pdf Esantionarea-scalarea tema 4

Tema 4 cercetari de marketing

pdf Tema 6 Comportamentul

Tema : Studierea comportamentului consumatorului 1. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 2. Studiul preferinţelor consumatorului 3. Măsurarea şi analiza satisfacţiei c

pdf Tema 5 Mixul de marketing

1. STUDIEREA PRODUSULUI 1.1. Testarea conceptului de produs Ideile atrăgătoare trebuie transformate în concepte de produs apte de a fi supuse testării. Trebuie să facem deosebire între ideea de produs, conceptul de prod

pdf Tema 4 Esantionarea si scalarea

SCALAREA ŞI EŞANTIONAREA ÎN CERCETARILE DE MARKETING I. Masurarea si scalarea în cercetarile de marketing 1. Măsurarea si scalarea. Tipurile de scale. 2. Metodele de scalare in marketing. --- 1 --- Masurarea si scala

pdf Temai 1 Cercetari de marketing

Tema 1. CONCEPTUL SI COMPONENTELE UNUI SISTEM INFORMAŢIONAL DE MARKETING Fiecare firmă trebuie să direcţioneze fluxul informaţiilor de marketing către managerii săi de marketing. Companiile analizează nevoile de informaţ

pdf Metode de cercetare , tema 3 la cercet de mk

TEMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul şi

docx Tema 3 la Cercetari Avansate de Marketing

Testarea parametrică T și Z Testele statistice pot fi clasificate pornind de la mai multe criterii: Criteriul parametric şi neparametric – criteriul unilateral sau bilateral Un test este neparametric, dacă: – vari

docx Tema 2 prescurtat, la Cercetari avansate de marketing

TEMA 2 Crosstab este un tip de analiza: – Bivariată sau multivariată: examinează concomitent 2 sau mai multe variabile (spre deosebire de cea univariată – câte 1 variabilă) – Variabilele examinate sunt categoriale

docx Tema 1 succint, la Cercetari Avansate de Marketing, 2015

Frecvența distribuției În cazul unei distributii simple a frecventei sunt necesari urmatorii pasi: – Se cauta valorile extreme din șirul de date (valoarea cea mai mare și cea mai mica); – Se scriu toate valorile cupri

pdf TEMA 3: Metodele de cercetare în marketing

TEMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul ş

pdf TEMA 2. ETAPELE CERCETĂRII DE MARKETING

TEMA 2. ETAPELE CERCETĂRII DE MARKETING Cercetarea de marketing presupune parcurgerea mai multor etape succesive: • Identificarea şi definirea problemei de cercetat; • Fixarea obiectivelor cercetării; • Formularea ip

pdf Sistemul informational de marketing

Sistemul informational de marketing si sistemul cercetarilor de marketing