1. Aparitia si dezvoltarea Mk social-politic În literatura de specialitate este unanimă în a preciza că domeniul social-politic nu reprezintă una din primele specializări ale marketingului. Dimpotrivă, aceasta este una
Abordarea umanistă Abordarea umanistă a personalităţii este doar o parte dintr-o mişcare mai amplă care a încercat să pună întreaga psihologie pe baze noi. Psihologia umanistă aduce obiecţii principalelor forţe ale p
DOMENIUL GENERAL AL CONSILIERII PSIHOLOGICE FUNDAMENTE TEORETICE ALE CONSILIERII FUNDAMENTE PSIHANALITICE ALE CONSILIERII FUNDAMENTELE CONSILIERII DIN ABORDĂRILE DE TIP AFECTIV ABORDAREA HOLISTICĂ ÎN CONSILIERE RAPO
Capitolul 2. Mediul de marketing al întreprinderii. 1.1 Conceptul şi componentele mediului de marketing al întreprinderii. 1.2 Structura mediului de marketing al întreprinderii 1.3 Micromediul întreprinderii. 1.4
Organizarea muncii în secţia de deservire a turiştilor
Nu are descriere.