Această delimitare are mare importanţă practică, deoarece pentru producător piaţa este constituită din ansamblul cumpărătorilor efectivi şi potenţiali pentru un produs, iar potenţialii cumpărători se diferenţiază prin: i
1 TEMA 1 Cuvintul marketing provine de la verbul „to market”, care inseamnă „a desfăşura tranzacţii de piaţă, a cumpăra şi a vinde.” După Ph. Kotler, unul dintre cei mai de seamă specialişti in domeniu marketingul este
În sens restrâns, promovarea este expresia tehnicilor specifice ale caror caractere comune, sunt prezentate mai jos si care o deosebesc de publicitate.
Cercetarea pieţei este argumentată prin faptul că piaţa stabileşte dimensiunile şi structurile de activitate a intreprinderii la moment şi in perspectivă. Cele mai largi sfere de investigaţii ale situaţiilor de piaţă dup
11.POLITICA DE DISTRIBUŢIE CA COMPONENTĂ A MIXULUI DE MARKETING 11.1.Conţinutul şi rolul distribuţiei. 11.2.Fluxuri economice generate de distribuţie. 11.3.Dimensiunile şi categoriile canalelor de distribuţie. 11.4.Tip
1 1 1 1 1 1 1 11 1 11
Cap.1Aspecte generale privind cercetarea de marketing 1.1.Cercetarea de marketing –aspecte manageriale 1.2.Tipologia cercetărilor de marketing 1.3.Etapele cercetării de marketing Cap.2 Măsurarea şi scalarea în cerce
Содержание Введение 18 Глава 1. Социальные основы маркетинга: удовлетворение человеческих потребностей 20 Что такое маркетинг 21 Нужды 22 Потребности 22 Запросы 23 Товары 23 Обмен 25 Сделка 26
Capitolul 1. Marketingul şi piaţa bunurilor productive 1.1 Ce este marketingul 1.2.Dezvoltarea marketingului 1.2.1 Momente ale evoluţiei marketingului 1.2.2 Apariţia şi dezvoltarea marketingului industrial 1.2.3 Particu
Cercetari de marketing - acitivitati prin care, cu ajutorul unor concepte, metode, si tehnici stiintifice de investigare se realizeaza masurarea, culegerea, analiza si interpretarea inf privind probleme legate de activit
CUPRINS CAP. 1. DEFINIŢIA ŞI EVOLUŢIA CONCEPTULUI DE MARKETING ............................. 3 1.1. DEFINIŢIA CONCEPTULUI DE MARKETING ............................................................... 3 1.2. FUNCŢIILE D
During this lecture you will learn: How to examine the issue of evaluating the health of brands Dynamics and concept of brand equity and brand valuation Methods used in evaluating the brand Challenges involved in the ev
Universalitatea marketingului Etica activităţii de marketing Funcţiile şi principiile marketingului Universalitatea marketingului În fiecare zi a vieţii noastre venim în contact cu marketingul. Dimineaţa netrezimla s
Toate temele de la curs 1.Conceptul de marketing si functiile lui in economia pe piata 2.Mediul de marketing al intreprinderii 3.Piata in viziunea marketingului 4.Cercetari de marketing 5.Cercetarea comportamentulu
Nu are descriere.