Cursuri Academia de Studii Economice a Moldovei

17 din 7

docx Esenţa conceptului de marketing internaţional

1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului internaţion

docx : Principii ale Eticii afacerilor..docx

: Principii ale Eticii afacerilor..docx

docx Praxiologia

Praxiologiargrgrgrgrgrg

doc Comunicare

Comunicare metode de comunicare procedee de comunicare tactici de comunicare

doc Psihologia ca ştiinţă

Psihologia ca ştiinţă 1. Apariţia şi constituirea ştiinţei psihologice. 2. Psihologia la etapa contemporană: obiective şi orientări. 3. Cadrul de studiu, obiectul şi definiţia psihologiei. 4. Metodele de studiu ale

docx Criza economică şi efectele sale asupra economiei globale

Rezumat. Principalul mecanism de obţinere a profitului nu este producţia, conform rezultatelor obţinuta la o serie de analize referitoare la criza economică curentă. Acest mecanism este circulaţia şi schimbul. Plecând d

doc Psihologia personalităţii şi procesul de formare a ei

Psihologia personalităţii şi procesul de formare a ei 1. Noţiuni de personalitate. Factorii care determină personalitatea. 2. Cele „cinci mari dimensiuni” ale personalităţii. 3. Tipologii ale personalităţii. 4. St