Scrisori de raspunc la reclamatii [Remedieri] - Vicol Liliana

CURSUniversitate ASEM Caiet Corespondenta Economica

preview iconExtras din document

9.1. Modalităţi de rezolvare a reclamaţiilor 9.2. Formule folosite la soluţionarea reclamaţiilor fondate 9.2.1. Calitatea 9.2.2. Propuneri în vederea investigării reclamaţiei 9.2.3. Explicarea greşelii 9.2.4. Corectarea erorilor privind mărfurile livrate în mod eronat 9.2.5. Soluţionarea problemei privind cantitatea de marfă lipsă 9.2.6. Mărfuri deteriorate şi ambalare defectuoasă 9.2.7. Furnizorul conchide că vina pentru deteriorarea mărfii revine unei terţe părţi 9.2.8. Întârziere în livrarea mărfurilor 9.2.9. Explicarea întârzierii în livrare a mărfurilor 9.2.10. Preţuri şi facturi necorespunzătoare 9.2.11. Formule de încheiere 9.3. Formule folosite la rezolvarea reclamaţiilor nefondate Modele de scrisori-remedieri

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Scrisori de raspunc la reclamatii [Remedieri] Profesor: Vicol Liliana