Conceptele fundamentale ale marketingului - Valentin

CURSUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Notiuni generale din domeniul marketingului Conceptele fundamentale ale marketingului MEDIUL DE MARKETINGUL AL FIRMEI. MIXUL DE MARKETING Mixul de marketing – produsul (partea I) Conceptul de marketing pleacă de la nevoileşi dorinţele consumatorilor. Nevoia exprimă o stare de lipsă, de privaţiune sau de disconfort, care provoacă o tensiune sau un dezechilibru individului sau grupului uman şi care poate fisuprimată prin consumul de bunuri sau servicii preluate de pe piaţă (Ş. Prutianu,C. Munteanu, C.Caluschi,1998). A.Maslow (1970) a pus în evidenţă următorulsistem ierarhizat al nevoilor: (A) nevoi fizice care cuprind la rândul lor: (1) nevoile fiziologiceşi (2) nevoile de securitate; (B) nevoi sociale care cuprind: (3) nevoile afectiveşi socialeşi (4) nevoile de stimăşi recunoştinţă; (C) nevoi personale: (5) nevoia împlinirii de sine. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Conceptele fundamentale ale marketingului Profesor: Valentin