CUPRINS INTRODUCERE…………………………………………...................................................... 4 CAPITOLUL I: Publicitatea ca formă a comunicării de masă........................................... 6 I.1. Perspective teoretice asupra comunicării de masă ..............................................................6 I.2. Publicitatea – definiţii, funcţii ale publicităţii....................................................................14 I.3. Canale media utilizate în publicitate..................................................................................17 I.4. Mesajul publicitar – mesaj cu rol persuasiv.......................................................................23 CAPITOLUL II: Utilizarea celebrităţilor în mass-media actuală.....................................28 II 1. Star sistemul şi procedeele fabricării starurilor................................................................ 28 II.2. Mecanismele star sistemului în mass-media contemporană.............................................33 CAPITOLUL III: Apelul la celebrităţi în comunicarea publicitară. Exemple din publicitatea românească şi internaţională........................................................................... 37 III.1. Avantajele utilizarii celebrităţilor în comunicarea publicitara.......................................37 III.2. Criterii pentru alegerea personalităţilor-imagine a brandului. Diferenţierea bradurilor în funcţie de atributele personalităţilor...................................................................39 III.3. Efectele utilizării celebrităţilor asupra consumatorilor...................................................42 III.4. “Capcana” celebrităţii: influenţa negativă a folosirii personalităţilor.............................43
Comentariul tau va fi primul
Curs: Stiinte ale comunicarii Profesor: Ursalovschi