Partea I-a Constituirea, definirea şi dezvoltarea marketingului social-politic………………………..3 1. Particularităţile marketingului social-politic………………………………………...…3 2. Apariţia şi dezvoltarea marketingului social-politic………………………………….12 Partea a II-a Mediul de marketing şi piaţa organizaţiilor sociale şi politice……………………………17 3. Mediul extern de marketing al organizaţiilor sociale şi politice……………………...17 4. Piaţa organizaţiilor sociale şi politice………………………………………………...20 Partea a III-a Politici de marketing social-politic…………………………………………………………24 5. Strategii de marketing social-politic………………………………………………….24 6. Politica de produs…………………………………………………………………….31 7. Politica de preţ………………………………………………………………………..38 8. Politica de distribuţie…………………………………………………………………42 9. Politica promoţională……………………………………………………………46 Partea a IV-a Gestiunea resurselor în cadrul organizaţiilor sociale şi politice………………………….50 10. Gestiunea resurselor umane în organizaţiile sociale şi politice………………………50 11. Gestiunea resurselor de timp în organizaţiile sociale şi politice……………………...57 12. Gestiunea resurselor financiare în organizaţiile sociale şi politice…………………...60 Bibliografie…………………………………………………………………………………..70
Comentariul tau va fi primul
Curs: Marketing social-politic curs Profesor: Tocan V