Etica conversationala - Teorie Economica

CURSUniversitate CNC al ASEM Profesor Barbaneagra olga

preview iconExtras din document

Strategia diversificării produselor se poate realiza în următoarele direcţii: - diversificare orizontală - presupune creşterea numărului de produse din cadrul gamei, pastrându-se însa caracterul omogen al acesteia (de exemplu, un producător de confecţii pentru barbaţi îşi diversifică gama cu o linie de confecţii pentru copii); - diversificare verticală - presupune integrarea în linia de produse a unor produse noi care erau achizitionate înainte ca materie primă sau care se fabricau din materiale produse de alte întreprinderi (de exemplu, producătorul de confecţii achizitionează propria fabrică de stofe); - diversificarea laterală - presupune dezvoltarea gamei de produse ca urmare a introducerii în fabricaţie a unor produse din ramuri conexe (de exemplu, un producător de confecţii investeşte în domeniul turismului

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Etica conversationala Obiect: Teorie Economica